„Amit az emberi elme képes kigondolni és hinni benne, azt meg is tudja valósítani.” - Napoleon Hill

Szabó Péter - Hogyan teremts pénzügyi bőséget az életedben?


Nagyon örülök, hogy sokan olvassák az írásaimat annak ellenére, hogy már jó ideje kevés információval jelentkezem. Nem azért, mert nem érdekel már a téma és letettem személyiségem fejlesztéséről, illetve az új technikák kereséséről és teszteléséről, éppen ellenkezőleg. Amikor elkezdtem ezeket a tapasztalatokat megosztani itt, akkor még munkanélküli voltam. Anyagilag olyan mélyponton, hogy még gyógyszert se tudtam venni. Tulajdonképpen semmim nem volt a hatalmas hitemen és a rengeteg időmön kívül. Azóta eltelt több mint egy év és a mérleg megfordult (már ami az időt és a pénzt illeti). Találtam munkát, - bár még nem értem el a pénzügyi célt amit kitűztem, építem az ehhez szükséges eszközeimet. Szóval van azóta munkám, dolgozom egy nemzetközi piacra berobbanó vállalkozás megvalósításán és eljutottam párommal egy több napos nyaralásra, tengerparti környezetben. Röviden: minden a legnagyobb rendben, a technikák működnek, ennek eredményei vannak. Folyamatos fejlődés jellemző életem különböző területeire. Aki szeretne a témáról többet tudni, olvasgassa tovább írásaim és járjon utána a forrásoknak.

Egy kicsit hosszúra nyúló bevezetésem és önmagam tisztázása után rátérek jelenlegi témámra: Szabó Péterre. Őszintén szólva, fogalmam sincs hogyan és hol ismertem meg, azt hiszem valahol az interneten. Tavaly volt egy országos Roadshow-ja, amire szerettem volna eljutni, de valamiért kihagytam. Később nagyon megbántam és elhatároztam, a következő előadására feltétlenül el kell jutnom. Egyre több információ van róla online: előadások, idézetek, írások. Időközben meghallgattam "Állj félre a saját utadból!" hangos könyvét is, így egyre inkább szerettem volna vele személyesen is megismerkedni. Azt hiszem, akit kicsit is érdekel a személyiségfejlesztés, tudja kiről beszélek. Egy előadását már korábban megosztottam itt.

Tehát fogtam magam és elmentem a "Hogyan teremts pénzügyi bőséget az életedben?" tréningjére, gondolván: ez remek alkalom, hogy közelebb kerüljek hozzá, ráadásul pont erősen foglalkoztat a téma. Kit nem?

Szokták mondani, hogy mennyire fontos az első benyomás, szerintem is így van. Emlékszem, amikor először megláttam Szabó Pétert a terem előtt, egyértelmű volt számomra: ez az ember nagyon rendben van. Éppen a napokban kérdezte tőlem valaki, találkoztam e már olyan emberrel, akinek a kisugárzása messziről is érezhetően erőteljes és magával ragadó volt. Hirtelen egyetemi tanáraimra gondoltam. Csak később jutott eszembe Szabó Péter. Látszik rajta, hogy végtelenül magabiztos, mosolya őszinte, nyílt és boldog. Még azt is megkockáztatom: érződik a kisugárzásából, hogy mindezt csak magának köszönheti és tisztában is van vele.

A tréningjéről nem sokat szeretnék írni, egyrészt mert valamilyen szinten "lopásnak" tartanám közölni az ott elhangzottakat, másrészt szeretnék a saját benyomásaimnak nagyobb hangsúlyt adni. Mégis röviden azért elmondható: Szabó Péter tréningje tulajdonképpen három forrásból építkezik: információkból amelyeket olvasott, halott, látott, később pedig beépítette saját életébe. Mentoraitól, valamint saját személyes élményeiről és tapasztalatairól ezekkel kapcsolatban. Azt hiszem, számomra utóbbi a legértékesebb és végül ezért is mentem el.

Ugyanis tény: ha valaki több éve nagyon komolyan és intenzíven foglalkozik személyiségfejlesztéssel, vagyongyarapítással, kapcsolatépítéssel, annak nem sok újat tud mondani egy ilyen előadás. Kérdés csupán az: ki mennyire érzi magát késznek és boldognak. Ha vannak még elvárásaink magunkkal és eredményeinkkel kapcsolatban, akkor óhatatlanul el kell járnunk hasonló tréingekre, egyrészt a célra fókuszálás érdekében, másrészt a lendületünk és hitünk megtartása miatt. Ugyanis nekem sajnos (tényleg minden nagyképűség nélkül), nem sok újat tudott mondani Szabó Péter, sőt, volt amivel nem is értettem egyet. Voltak mondatai, amik nagyon megütötték a fülem, pozitív és negatív értelemben véve is. Viszont amire már korábban utaltam, abban Szabó Péter a legerősebb, akivel eddig találkoztam. Ezért érdemes rá figyelni mindenkinek és ezért tud egyre több emberhez eljutni és befészkelni magát az emberek agyába, joggal: ő ugyanis megcsinálta azt, amiről legtöbben csak olvasnak, hallanak, látnak és sajnos csak ábrándoznak. Ő az, aki tényleg száz százalékosan a fejébe vette, hogy megváltoztatja életét és mindent meg is tesz ennek érdekében. Számomra ő az ember, aki magán végzett esettanulmányt és most büszkén tárja a világ elé eredményeit. Ő ugyanis Magyarországon megtette azt, amit mindenki lehetetlennek gondolt. Hajléktalanból milliomos lett, gyönyörű felesége és gyönyörű gyerekei vannak, sikeres és boldog. (Az előző két mondatomat érdemes többször elolvasni.) Ebben van Péternek ugyanis hihetetlenül nagy húzóereje és ezért fontos tisztában lennie vele mindenkinek, aki szeretne eljutni valahonnan valahová. Számomra ez a hatalmas üzenete Péternek: ha eljutott olyan mély pontról olyan magasra ahol most van, akkor bárkinek sikerülhet. Akkor igenis érdemes figyelni rá, foglalkozni azzal, hogy mit csinál, mit ír és mond. Persze tenni kell érte és küzdeni minden egyes nap, de itt az élő példa: megéri. Ráadásul Péter életútjából sok olyan dolgot meg lehet tanulni, amire az embernek ahhoz van szüksége, hogy még gyorsabban érjen el eredményeket és ne kalandozzon el kerülőutakra. Sokszor azért elgondolkozunk, vajon tényleg megéri e küzdeni, érdemes e olyan távolinak tűnő eredményeket hajszolni. Amikor ilyen kételkedős hangulatba ringatja magát valaki, na többek között akkor érdemes megnéznie Péter egy előadását, elolvasni Facebook csoportjának írásait, elmenni egy előadására. Őszintén szólva már régóta vártam egy olyan ember felbukkanását, mint Péter, aki igenis a kétkedők és panaszkodók arcába vágja: egyedül te vagy életed irányítója, mert nézz csak rám, én is megcsináltam, pedig talán mélyebbről indultam, mint te. Dicsérhetném még oldalakon keresztül Pétert és meg is érdemelné, ám a lényeget már leírtam, a tanulság levonható.


Kiknek ajánlom tehát Szabó Péter munkásságát? Mindenkinek, aki szeretne fejlődni és tenni is ennek érdekében. Illetve főként azoknak, akiknek elfogyott vagy még nem jött meg a hite, hogy igenis lehet boldogulni és szeretné ezt megtapasztalni testközelből. Mentornak tökéletes, érdemes rá (is) figyelni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése